HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه و آهنگ : محسن یاحقی ، تنظیم : بهنیا و محسن یاحقی
گیتار : کیان دارات ، ویولن : رضا جمال

Download New Music Mohsen Yahaghi Marde Dirooze To

دانلود آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی

دانلود و متن آهنگ را در ادامه مطلب دنبال کنید



متن آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو


ترسو از روزگارم بگیر

تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشقه شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات

بغضمو وا کنم از گلوم

بی تفاوت نباش عشق من

با توئم ای همه آرزوم

بی تفاوت نباش عشق من

با توئم ای همه آرزوم

مرد دیروز رویایه تو ببین از غصه ها پیر شده

همون که تمومه زندگیش به نفس کشیدنایه تو زنجیر شده

این منم مرد دیروز تو

که امروز از این زندگی سیرشده

این منم مرد دیروز تو که امروز از این زندگی سیرشده

شعر آهنگ جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

ترسم از اینه بدتر بشه حالو روز منو زندگیم

بشنوی عاشق هستم بری

رد شی از عشقو دلبستگیم

ترسو از روزگارم بگیر

تا بگم عاشق بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشق شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات بغضمو وا کنم از گلوم

بی تفاوت نباش عشق من با توئم ای همه آرزوم

بی تفاوت نباش عشق من با توئم ای همه آرزوم





نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید


دانلود آهنگ محسن یاحقی  مرد دیروز تو

با دو کیفیت 128 و 320







  • HOSSEIN BASHARI