HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان

دانلود آهنگ جدید از علی بشری  جای من یا تو  با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ جای من یا تواز علی بشری

شعــــر ، ترانــه و تنظیـــم : علی بشــری

ضبـــط ،  میکـــس و مستــــر : استودیو سایــه

دانلود اهنگ جای من یا تو به همراه متن آهنگ

Download New Music Ali Boshri – Jai Man Ya To

دانلود و متن آهنگ را در ادامه مطلب دنبال کنید



متن آهنگ جای من و تو

بـــزودی




نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید

 

پخـــش آنلاین


دانلود آهنگ علی بشری جای من یا تو
با دو کیفیت 128 و 320








  • HOSSEIN BASHARI