HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان
دانلود آهنگ جدید علی بشری بنام دل دیوونه
 
 
 
برای دانلود آهنگ با لینک مستقیم و متن آهنگ به ادامه ی مطالب بروید
 
 
متن آهنگ دل دیوونه
 
با دلم بازی نکن که دلم خونه
 شده بازیچه ای تو دله دیوونه
 دله دیوونه
دیگه من نمیمونم تو این خونه
 اخه این خونه واسم مثل زندونه
مثل زندونه
من که با خوب و بدت می ساختم
 آخرش تو بردی و من باختم
آخر قصه خیانت کردی
کاش از اولش تورو میشناختم
من به هر ساز دلت رقصیدم
 آخرش از تو خیانت دیدم
عمری و به عشقه تو با دنیا
 واسه داشتن تو می جنگیدم

با دلم بازی نکن که دلم خونه
 شده بازیچه ای تو دله دیوونه
دله دیوونه
دیگه من نمیمونم تو این خونه
اخه این خونه واسم مثل زندونه
 مثل زندونه
مثل زندونه
من که با خوب و بدت می ساختم
آخرش تو بردی و من باختم
آخر قصه خیانت کردی
کاش از اولش تورو میشناختم
من به هر ساز دلت رقصیدم
آخرش از تو خیانت دیدم 
عمری و به عشقه تو با دنیا واسه داشتن تو می جنگیدم
 
دانلود با لینک مستقیم
 

حجم: 3.93 مگابایت
 
 
  • HOSSEIN BASHARI