HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان


 DOWNLOAD NEW MUSIC POUYA BAYATI


برای دانلود آهنگ با لینک مستقیم و متن آهنگ به ادامه ی مطالب بروید


متن آهنگ تو که خوابی


خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم جاتو خالی میزارم
یه عمره غصه میخرم هر دفعه میبینمت میگم این اخرین دفعس
به تو زل میزنم انگار فقط همین دفعس
تو رو میکشونم به اینجا به هر بهونه ای بهترم وقتی نزدیکمی
وقتی خونه ای من مریضم وقتی چشمای تو از من دوره
تو که خوابت میکنم میمیرم از دل شوره
تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتو دنیاااااااااااای منه
تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتو دنیاااااااااااای منه
تو رو میکشونم به اینجا به هر بهونه ای بهترم وقتی نزدیکمی
وقتی خونه ای من مریضم وقتی چشمای تو از من دوره
تو که خوابت میکنم میمیرم از دل شوره
تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتو دنیاااااااااااای منه
خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم جاتو خالی میزارم
یه عمره غصه میخرم هر دفعه میبینمت میگم این اخرین دفعس
تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتو دنیاااااااااااای منه
تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتو دنیاااااااااااای منه




Pouya Bayati - To ke Khabi


حجم 6.13 کیلوبایت

  • HOSSEIN BASHARI