HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان

دیگر به عابر دل نمیبندم

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ


  دیگر به عابر ها دل نمی بندم

 

دانلود و متن آهنگ را در ادامه مطلب دنبال کنید

 

 

 

 

متن اهنگ

 

 

 

من اینجا
من اینجا این گوشه تنها نشسته ام  چشم به افق

گاهی عابری می آید و میگذرد
انگار که ندیده باشد مرا
میرود و در افق ناپدید میشود
گاهی اما
صدای گام ها در همین نزدیکی قطع میشود

سرم را که بالا میگیرم چهره ای را میبینم لبخند بر لب کنارم روی نیمکت مینشیند و دستانم را  در دستانش میگیرد

از گرمی دستانش سردی تنهایم رنگ می بازد
من غرق در نگاهش فراموش میکنم تنهاییم را

اما به ناگاه بلند میشود، دستانم را می فشاردو لبخندی میزند و آرام رهایم میکندو راهی میشود

نگاهم را که بر میگردانم سمت او آن دور دست ها کسی را میبینم نگاش به عابر     منتظر
دور شدن عابر را میبینم
و دست به دست هم دادنشان را
و دور و ناپدید شدنشان را

و باز هم من مانده ام
منو تنهایی
روی نیمکت تنهای تنها
و باز من مانده ام تنها

دیگر به عابر ها دل نمی بندم...


دیگر به عابر ها دل نمی بندم ...

 

دانلود


حجم: 1.39 مگابایت

 

  • HOSSEIN BASHARI