HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

HOSSEIN.6252

دانلود آهنگ های زیبا

مشخصات بلاگ
HOSSEIN.6252

ارتباط مستقیم با مدیرت وبلاگ:
HOSSEIN.6252@GMAIL.COM
HOSSEIN.6252@YAHOO.COM
تلگـــــــــــــــــرام
Telegram.me/Hossein6252
989399946252+ وات ساپ

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
نویسندگان

دانلود آهنگ زیبای معین به نام آغوش

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ زیبای معین به نام آغوش

Download Music Moein - Aghoosh

 

دانلود و متن آهنگ را در ادامه مطلب دنبال کنید

 


پخش آنلاین

 

 

متن آهنگ بسیار زیبای معین به نامآغوش

 

میخوای آغوشتو از من بگیری ---- مث دیوونه ها تشبیش دارم

آخه میدونم اینو بی تو هر شب ---- چه روزای بدی در پیش دارم

میخوای یادم بده روزای خوبو ---- که توی خاطراتم جون گرفته

نگاه کن قلب خستم سختی ها رو ---- به عشق موندنت آسون گرفته

نزار دستام گم شه نزار دیوونه تر شم ---- دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم

از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم ---- یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم


کمک کن از شب تردید رد شم ---- دوباره عاشقم شو باورم کن

نزار از آسمون تو بیافتم ---- بمونو عشقتو بالو پرم کن

میخوای آغوشتو از من بگیری ---- مث دیوونه ها تشبیش دارم

آخه میدونم اینو بی تو هر شب ---- چه روزای بدی در پیش دارم

نزار دستام گم شه نزار دیوونه تر شم ---- دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم

از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم ---- یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

 

Moein - Aghoosh - 128

 

حجم: 3.95 مگابایت

 


 

  • HOSSEIN BASHARI